Four Points by Sheraton Brussels

3.8 (109 beoordelingen)

Rue Paul Spaak 15, Brussels, 1000   •  Weer:    •   Lokale tijd:     •  Telefoon: +32 2 645 61 11  

3.8

Veelgestelde vragen

Algemeen

Heeft Four Ponts by Sheraton Brussels internet voorzieningen?

Four Points by Sheraton Brussels voorziet u van gratis high-speed Internet access (10 Mbps). Voor de meeste gasten is het gebruik van internet een essentieel onderdeel van het verblijf in een hotel. Onze kamers bieden daarom ook zowel kabelinternet als een Wi-Fi connectie. Om toegang te krijgen tot ons internet hoeft u slecht uw naam en kamernummer in te vullen.

Met wie moet ik contact opnemen voor incorrecte creditcard rekeningen?

Hiervoor kunt u e-mailen naar onze accounting afdeling op: 01140.Accounting@fourpoints.com.

Hoe kom ik in contact met Four Points by Sheraton Brussels’ gevonden voorwerpen afdeling?

Wij streven ernaar om alle gevonden voorwerpen aan de juiste gast terug te geven. Mocht u iets kwijt geraakt zijn, dan kunt u e-mailen naar onze huishoudelijke dienst op FrontOffice.01140@starwoodhotels.com. Vermeldt u hierin alstublieft de gegevens van uw verblijf en wat u precies verloren bent.

Kan ik bij Four Points by Sheraton Brussels ook een kamer boeken voor één dag?

Ja, bij ons kunt u kamers boeken voor een verblijf tussen 9 uur ‘s ochtends en zes uur ’s avonds. Deze verblijven kunnen niet verlengd worden. Klik hier om direct te boeken >

Ik heb een klacht, met wie moet ik contact opnemen?

U kunt onze Duty Manager bereiken via e-mail: FrontOffice.01140@starwoodhotels.com. Wij stellen het op prijs als gasten hun feedback aan ons laten weten, zodat wij weten waar onze verbeterpunten liggen.

Biedt Four Points by Sheraton Brussels kamerprijzen van reisorganisaties?

Ja, maar dit is afhankelijk van onze beschikbaarheid. Reisorganisatie kamerprijzen kunt u boeken op www.starwoodpro.com. organisaties hebben een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om toegang te krijgen tot de website. Meer informatie >

Biedt het hotel shuttle service aan?

wij bieden geen gratis shuttle service aan, maar u kunt contact op nemen met onze Front Office Desk en daar kunnen ze regelen dat u wordt opgehaald (tegen betaling).

Wat zijn de openingstijden van het restaurant?

Root Markets nodigt u uit te komen ontbijten van maandag tot vrijdag van half zeven ‘s ochtends tot half elf ‘s ochtends. In het weekend is het ontbijt van zeven uur ‘s ochtends tot elf uur ‘s ochtends.

Reserveringen

Hoe kan ik mijn reservering aanpassen bij Four Points by Sheraton Brussels?

Onze reserveringen afdeling kan u helpen bij het aanpassen van uw reservering. U kunt ze direct bereiken via e-mail Reservations.brussels@StarwoodHotels.com

Waar kan ik parkeren en wat zijn de kosten?

Four Points by Sheraton Brussels biedt een overdekte parkeerplaats, gevestigd in het hotel. De standard parkeerkosten zijn €2,50 per 30 minuten of €20,- per 24 uur.

Hoe kan ik een vergaderzaal boeken bij Four Points by Sheraton Brussels?

Om een vergaderzaal te boeken kunt u bellen naar +32 2 7108930 of e-mailen naar convention.00488@starwoodhotels.com. Meer informatie > 

Pers

Voor alle media verzoeken kunt u contact opnemen met Ellen Bruens, Director of Communications voor verschillende Marriott brands in België en Nederland. U kunt haar bereiken via e-mail op ellen.bruens@marriott.com.

Vacatures

Waar kan ik solliciteren naar een baan binnen Four Points by Sheraton Brussels?
U kunt een open sollicitatie opsturen naar Marleen.blommaerts@starwoodhotels.com.

Hotelbeleid

Alcohol Beleid

Alcoholische dranken worden alleen geserveerd als u 18 jaar of ouder bent en u zich geldig kunt identificeren.

Leeftijdsbeleid

Gasten moeten 18 jaar of ouder zijn om een kamer te boeken.

Rokersbeleid

Ons hotel is volledig rookvrij. Het gebruik van e-sigaretten en vaporizers is ook niet toegestaan. De schoonmaakkosten van roken binnen het hotel zijn €250,-. Het is alleen toegestaan te roken in de daarvoor aangewezen ruimte. Deze vindt plaats op Level 0 voor onze hoofdingang.

Veiligheidsbeleid

24-hour beveiliging.

Borg

Voor iedere boeken rekenen wij €50,- aan borg en stadsbelasting. Wij zullen hiervoor een machtiging doen op uw credit card of u kunt een betaling doen in cash.

Huisdieren

U mag maximaal 1 klein huisdier meebrengen in uw kamer. Huisdieren zijn niet toegestaan in het restaurant en onze andere algemene ruimtes. Het maximale gewicht van een huisdier is 7 kg.


Heb ik een credit card nodig om in te checken?

Ja.

Wat is het maximum aantal personen toegestaan in één kamer? of person allowed in one room?

Het maximum aantal personen toegestaan in één kamer is drie.

Cheque acceptatiebeleid

Ons hotel accepteert reizigers cheques. Persoonlijke cheques worden niet geaccepteerd.


Aansluitende kamers beleid

Aansluitende kamers zijn beschikbaar maar niet gegarandeerd. U moet dit van te voren aanvragen en daarvoor dient u direct contact op te nemen met het hotel.

Vroeg vertrek beleid

Reserveringen op vooraf betaalde tarieven kunnen niet worden aangepast zonder het verliezen van de volledige borg. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Credit Card van iemand anders

Iemand die wenst te betalen voor een gast in het hotel moet (vooraf aan het verblijf van de gast) een fax/e-mail sturen met een kopie van de voor- en achterkant van de credit card die gebruikt wordt. In deze fax/e-mail moet ook een formulier (direct aanvragen bij het hotel) toegevoegd worden voor de machtiging op de credit card.

Vooraf betaalde en niet-terugbetaalbare reserveringen

Bij aankomst dient u als gast een credit card te tonen (samen met een geldig identiteitsbewijs) zodat wij kunnen nalopen of de reservering klopt. De creditcard wordt gebruikt als garantie voor extra’s. Mocht u niet dezelfde creditcard kunnen aantonen als de creditcard van de reservering, dan wordt de oorspronkelijke creditcard terugbetaald. Hierna wordt u op de creditcard die u heeft meegenomen in rekening gebracht voor de totale kamerprijs.

Bedrijfsfactuur

Het gefactureerde bedrijf dient een fax te sturen op aanvraag van de factuur. Hierin graag vermelden welke kosten betaald worden door het bedrijf. Alle directe facturen moeten eerst worden goedgekeurd door onze accounting afdeling. Dit moet geregeld worden voor u arriveert bij Four Points by Sheraton Brussels.

Kinderopvang

Vanwege aansprakelijkheidsredenen heeft Aloft Brussels Schuman geen kinderopvang service.

Kinderen

Vanwege veiligheidsredenen stellen wij een maximum van twee gasten per kamer. Dit geldt ook voor gasten die met kinderen reizen. Kinderen tot en met twaalf jaar betalen €25,- per nacht voor een extra bed en kinderen vanaf 12 jaar betalen €35,- per nacht voor een extra bed. Kinderen tot en met 12 jaar kunnen gratis in de kamer verblijven als ze slapen in het ouderlijk bed.

Vroeg inchecken

Onze standaard incheck tijd is drie uur ’s middags. U kunt een vroege check-in aanvragen, maar deze kan niet gegarandeerd worden en is afhankelijk van beschikbaarheid. Om een vroege check-in te garanderen, dient de kamer één nacht voor uw aankomst te boeken. Als u geen extra nacht van te voren wilt boeken en er is toch een kamer beschikbaar op het moment dat u aankomt, rekenen wij een bedrag van €30,- als u incheckt tussen acht uur ’s ochtends en tien uur ’s ochtends.

Laat uitchecken

Onze standaard uitcheck tijd is twaalf uur ’s middags. U kunt een late check-out aanvragen, maar deze kan niet worden gegarandeerd en is afhankelijk van beschikbaarheid. Als u laat uitcheckt kost dit €35,- tussen twaalf uur ’s middags en vier uur ’s middags. Na vier uur ’s middags wordt de prijs van een volledige nacht gerekend.

Cadeaubonnen beleid

Om een cadeaubon in te wisselen kunt u contact opnemen met Frieda Catteeuw op 00 32 2 710 81 09 of Frieda.Catteeuw@starwoodhotels.com.